מובילי אחים הובלות פרטיות הובלות עסקיות שירותי אחסנה שירותי אריזה המלצות ניקוי הבית אודותינו צרו קשר
שם לקוח* הערות* לפרטים נוספים
ו/או לקבלת הצעת מחיר
 
טלפון/נייד*
אימייל
עיר* תאריך הובלה

מכונות שטיפה בלחץ מים קרים – פתרון שטיפה יעיל

 
אם גם אתם מתלבטים כיצד לנקות את המשרד, או המתחם בו יש לכם חזקה, מובן שהפתרון היעיל ביותר הוא מכונת שטיפה בלחץ מים קרים, אבל חשוב לשים לב לכמה עובדות:
 
·         המכונות הללו לא רחמניות בכלל עם תכולה עדינה, תכשיטים, מיצגים עדינים ועוד. יש לפנותם כל פעם שרוצים לנקות.
 
·         המכונות נבדלות זו מזו ברמת ביצועי המנוע, הצינור והיקף תכניות הניקיון האוטומטיות של כל אחת מהן.
 
·         המכונות נבדלות בגודל שלהן: במכונות הענק מתנהלים באמצעות נהיגה, ובמכונות הקטנות מבצעים גרירה או אפילו סחיבה ידנית רגילה אם מדובר במכשיר קטן וקל משקל.

מכונות שטיפה במים קרים ומיצגי אומנות: כיצד זה הולך בייחד?
 
למעשה, לא מדובר רק על סיכון לנזקים ביצירות אומנות אלא בכל דבר שעשוי מחומר עדין: ויטרינות של זכוכית חד שכבתית, שיש הרגיש למכות יבשות כמו גרניט או גרניט פורצלן, וכל חומר אחר הידוע כשביר או רגיש. כמובן שאם מדובר במשטח ריצוף או חיפוי קיר לא מומלץ להתקרב לשם עם מכונת שטיפה בלחץ, אבל אם הבעיה היחידה היא נוכחות של יצירות אומנות בוויטרינות, ניתן לבחון אופציה של התקת הוויטרינה למחסן או חדר זמני בכל פעם שמנקים. חבל להפסיד ניקוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועוד – לעבוד קשה יותר בשטיפה הידנית.
 
רמות ביצועי המנוע – אין להקטין בכך ראש אם אתם מתכוונים לחסוך במשאבים
 
כאן מיושם ההבדל בים מכונת שטיפה בלחץ מים שהיא בזבזנית חשמל לבין אותה מכונה עם אותם ביצועים (ולעתים עם ביצועים ברמה גבוהה יותר), המסוגלת גם לחסוך לכם בחשמל בשל הספק מועט ויעיל של המנוע. הבדיקה מאד פשוטה: יש לקרוא מהן תכניות השטיפה של כל מכונה ולבדוק כמה הספק חשמלי ב- KWאו Wצורכת כל תכנית. ואם כבר בתכניות שטיפה עסקינן, למותר לציין כי מכונה שיש לה יותר סוגי תכניות תהיה איכותית יותר, אבל הכי יעיל – לבחון את תנאי השטח במשרד או במבנה שלכם ולרכוש מכונות עם סוגי התוכניות המבוקשות למקרה הפרטי שלכם.
 
מכונות נהיגה לעומת מכונות סחיבה/גרירה
 
מכונות נהיגה מיועדות למתחמי ענק מסחריים כמו קניונים, שדות תעופה או בניין ענק. יש לוודא כי אופן הנהיגה בטוח, המכונה עמדה בתקנים מחמירים בתחום והמברשות שמתחתיה משילות ביעילות לכלוך מכל סוג. מכונות שטיפה בלחץ מים מיועדות לבתים, בניינים קטנים ומשרדים קטנים ובינוניים, והן משונעות באמצעות גרירה על גלגלים או סחיבה קלה. יש לוודא כי המנוע שלהן חסכני, הגרניק איכותי, המסוגל לצדד וגם לווסת את צורת זרימת המים, וכן – שיש כמות יפה של תכניות ניקיון לבחירה מתוך רשימה.